Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012



Αγαπητέ κύριε Δήμαρχε της Κομοτηνής,


Με μεγάλη μου έκπληξη παρέλαβα από εσάς επιστολή μαζί με την οποία μου κοινοποιούσατε και επιστολή της κυρίας Παπαχρήστου (προέδρου του Παραθεριστικού Συλλόγου Μέσης « Οι γλάροι » ).  Η έκπληξή μου, προήλθε από την παντελή έλλειψη γνώσης για το θέμα της φορολόγησης των παραθεριστών.

Φρόντισα και έμαθα έγκαιρα, όταν και όσο έπρεπε για το θέμα του ετήσιου τέλους καθαριότητας και φωτισμού για τους παραθεριστές της Μέσης στις λυόμενες κατοικίες και τα τροχόσπιτα. Από τη στιγμή που γνώρισα, πως η νέα αυτή προσπάθεια του Δήμου αφορά ομάδα  πληθυσμού, που απλά γειτνιάζει με την κατοικία που τυχαίνει να διατηρώ στην παραλία της Μέσης, δεν ασχολήθηκα περαιτέρω με το θέμα.

Κύριε Δήμαρχε, οι συμπολίτες μου και συνάδελφοι μου επαγγελματίες, έμποροι και βιοτέχνες της πόλης μας και ευρύτερα του νομού μας, με εμπιστεύθηκαν πολλές φορές την εκπροσώπησή τους σε συλλογικά όργανα και σε συνδικαλιστικές τους εκπροσωπήσεις.  Είχα και έχω την μέγιστη τιμή να μετέχω σε συμβούλια και  σε επιτροπές που χρήζουν σοβαρότητας και ανεπτυγμένο το αίσθημα της ευθύνης για το κοινό καλό, κάτι το οποίο και εσείς προσωπικά φέρεται ως προσωπικότητα αλλά και ως πρώτος πολίτης αυτής της πόλης.

Ανέφερα τα προηγούμενα για να γίνει κάτι περισσότερο από σαφές πως είμαι και θα παραμείνω θιασώτης των συλλογικών αποφάσεων σε επίπεδο παραθεριστικών συλλόγων αλλά ακόμη ακόμη και σε επίπεδο διοίκησης του μητροπολιτικού Δήμου της Περιφερειακής Ενότητας της Ροδόπης. Έμαθα να συναποφασίζω και να αποδέχομαι το όποιο δημοκρατικό αποτέλεσμα συλλογικών οργάνων. Θετικό ή και αρνητικό σε ότι αφορά τα πιστεύω ή τις θέσεις μου. Όπως εξάλλου έμαθα να προσυπογράφω την άποψη μου με περίσσιο θάρρος και όχι να παίρνω αποφάσεις ως μεμονωμένος ‘‘ Ανεξάρτητος Έλληνας ’’.

Απλά, λιτά και συνοπτικά. Ουδέποτε ενημερώθηκα για την πρόθεση σύνταξης της όποιας επιστολής και μάλιστα προς εσάς. Πόσο μάλλον πως αυτή η επιστολή θα είχε και το περιεχόμενο αυτό που για μένα είναι απαράδεκτο και το αποκηρύσσω. Συντάσσομαι ανεπιφύλακτα με την απόφαση της Οικονομικής επιτροπής του Δήμου Κομοτηνής σε πρώτο χρόνο και σε δεύτερο με την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για το εν λόγω θέμα, στο σύνολό του. Τέλος, να επισημάνω την άγνοια που απλόχερα μας προσφέρει η πρόεδρος σε όλα όσα μόνο σε σας ομολόγησε για χαλικοστρώσεις, περιποιήσεις και ευπρεπισμούς στην παραλία που για συγκεκριμένες ημέρες του χρόνου ..απολαμβάνουμε.

Κλείνοντας, σεβόμενος τον πολύτιμο χρόνο σας, θα ήθελα να αναφέρω πως δεν αποτελεί θεωρητικά υπόθεση του Δημάρχου το πώς, με ποιο τρόπο δηλαδή θα αποκαταστήσω το όνομά μου στο συγκεκριμένο συμβούλιο αλλά σαφέστατα αποτελεί για εσάς προσωπικά αλλά και για τους συνεργάτες σας εφόδιο και δύναμη η στήριξή μας στην προσπάθειά σας.

Με την ευχή για καλή δύναμη στο έργο σας και την ενασχόλησή σας με σοβαρότερα και σπουδαιότερα του Δήμου μας, σας καταθέτω την στήριξή μου.

                                    Ζητώ συγνώμη για την αναστάτωση και σας ευχαριστώ θερμά,




Μιχάλης Βεζυριαννίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου